opc_loader

 

Klacht(en) melden:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of telefoon aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens: 

E: info@microscoopzaak.nl

T: 0513-764123

Janesloot 2A, 8502 TL Joure (bezoekadres)

Postbus 471, 8440AL Heerenveen (retouren)

               

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Laptopaccushop.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Bereikbaar

E: contactformulier

T: 0514 - 59 39 12

Elke werkdag van

10:00 tot 16:00 bereikbaar.

Beoordelingen

Gratis verzending

DPD pakketpost met

Track & Trace mogelijkheid.

dpd

Betaalgemak

Betaalgemak

Recensies
Geen reviews